Pogoji poslovanja

Oma Neža / Pogoji poslovanja

Iskanje izdelka: Izdelek lahko poiščete v zavihku »produkti«, kjer se odprejo kategorije izdelkov in s pomočjo iskalnika, ki se nahaja v desni trgovinski pasici spletnega mesta. V okvirček vpišete iskani izdelek in v osrednjemu delu zaslona se vam bodo izpisali iskani artikli s sliko in ceno. Preprosto izberete želeno kategorijo, znotraj katere se vam prikažejo še podkategorije, med katerimi lahko izbirate.

Predstavitev izdelkov ali storitev: Vsak izdelek ali storitev je v elektronski trgovini predstavljena z osnovnimi podatki ter še z dodatnimi : naziv izdelka, slika, krajši opis, daljši opis, dodatni podatki (barva, velikost, sestava, navodila za vzdrževanje …), cena ter možnost ocene izdelka. Če želeni izdelek ali storitev želite položiti v košarico, preprosto kliknete na gumb »Dodaj v košarico«.
Nakupovalna košarica: Nakupovalna košarica ima enako vlogo kot košarica v Vaši trgovini, in sicer shranjuje izbrane izdelke ter vam kaže njihovo število. Vsebino košarice lahko pregledate vsak trenutek ter iz nje dodate ali odstranite izbrane izdelke. Izbranim izdelkom lahko spremenite količino in s pritiskom na gumb “posodobi košarico” se vam glede na spremenjeno količino preračuna celotna vrednost nakupa. Izdelke iz košarice lahko kadarkoli odstranite s pritiskom na gum “odstrani (rdeči X)”.

Postopek nakupa: Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v košarici, kupiti, potem kliknite na gumb “Nadaljuj na blagajno”. Sistem vas bo preusmeril v obrazec, kjer vpišite zahtevane podatke. Po vpisu Vaših podatkov in podatkov o naslovu dostave, le te potrdite z gumbom “naslednji korak”. Sistem vas preusmeri v obrazec, kjer izberete način plačila in dostave.
Dostava: Vse izdelke, ki so na zalogi (navedeno pri posameznih izdelkih) odpremimo v 2-7 delovnih dneh po prejemu vašega naročila! Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le – te vpišete pod opombe na dnu naročila. Vse informacije so možne tudi po telefonu. Kontaktna oseba za informacije je Maja Lamberger Khatib , telefon 040 36 57 56. Informacije pa so možne tudi po e -mailu: maja@omaneza.si. Prodajamo in dostavljamo na področju Republike Slovenije in državah Evropske unije. Za države Evropske unije Vam nudimo informacije o ceni dostave na e-naslovu maja@omaneza.si. Vse pogodbe za slovenske državljane se sklepajo v slovenskem jeziku, za ostale prebivalce evropske unije pa v angleškem. Izdelke, ki so pošli, Vam bomo dobavili po predhodnem dogovoru z Vami. Poklicali Vas bomo po telefonu oz. sporočili na Vaš e-naslov.

Stroški dostave: Blago pošiljamo preko podjetja Pošta Slovenije, s katerim imamo sklenjeno pogodbo. Ker vemo, da je Vaša varnost pri plačevanju na prvem mestu, smo vam v e-trgovini ponudili 100 % varno plačevanje ob prejemu blaga z gotovino. Ko bo dostavljavec pripeljal blago do Vas, mu boste blago plačali z gotovino. Vaš strošek bo natančno tak, kot bo izpisan na Vašem naročilu, ki Vam ga bomo potrjenega poslali na Vaš e-mail (dodatno vam bo poštar zaračunal provizijo za plačilo položnice). V kolikor se odločite za plačilo po predračunu se tej proviziji izognete, potrebno pa je pri vašem naročilu označiti možnost plačilo po predračunu (neposredna bančna transakcija). Poštnina znaša 3,90 EUR, ne glede na količino nakupa. Nad 50,00 EUR poštnino krijemo mi. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le – te vpišete pod opombe na dnu naročila. S pritiskom na gumb “predogled predračuna” si še enkrat pogledate naročilo in če je vse v redu, naročilo potrdite s klikom na gumb “oddaj naročilo”. Če ste v podatkih vpisali Vaš pravilen e-mail naslov, boste po opravljenem postopku nakupa prejeli elektronsko potrdilo o prejemu naročila.
Cene in DDV: Cene v spletni trgovini so označene v evrih. Spletna cene veljajo za vse uporabnike spletne strani omaneza.si. DDV je v cenah obračunan po določbah Zakona o davku na dodano vrednost.

Tajnost podatkov: Eko kmetija Pri omi Neži potrebuje za korektno izpolnitev naročila nekatere Vaše osebne podatke. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam. Katalog zbirke osebnih podatkov je prijavljen državnemu nadzornemu organu in objavljen v registru zbirk osebnih podatkov.
Odstop od naročila: Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok 14 dni teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom. Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe iz 43.č člena ZVPot prenehajo obveznosti strank glede izpolnjevanja pogodbe ali sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje (vpiše se ime, fizični naslov ter, če je mogoče, telefonsko številko, številko telefaksa in elektronski naslov podjetja) o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti).

Vrnitev izdelka: V naši trgovini skrbimo za kakovost blaga. V primeru, da ste prejeli izdelek, ki ne ustreza Vašim željam ali potrebam, ga bomo z veseljem nadomestili z drugim ali Vam vrnili denar. Nepoškodovanega in v nespremenjeni količini, lahko brez pomislekov vrnete v zakonskem roku. Pošiljate ga na lastne stroške preko podjetja Pošta Slovenije, s katerim imamo sklenjeno pogodbo, na naslov: Eko kmetija Pri omi Neži, Mihovce 4, 2326 Cirkovce, kontakt za dostavo 040365756.

Seveda lahko izdelek tudi zamenjate. Pošljete nam ga nazaj in poslali vam bomo drug artikel. V tem primeru bomo mi pokrili stroške pošiljanja novega artikla. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Garancija: Vsi artikli v elektronski trgovini imajo garancijo, za katero jamči Eko kmetija Pri omi Neži, Mihovce 4, 2326 Cirkovce.
Stvarna napaka: Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen.

Reklamacija: V primeru, da ste prejeli paket poškodovan med transportom, le tega takoj reklamirajte Vašemu dostavljavcu in nas obvestite na mail maja@omaneza.si
Če ste prejeli napačen izdelek ali izdelek z napako:

Pošljite ga na naše stroške preko podjetja Pošta Slovenije, s katerim imamo sklenjeno pogodbo, na naslov: Eko kmetija Pri omi Neži, Mihovce 4, 2326 Cirkovce. Telefonska številka za naročilo prevzema paketa je: 040 365 756. Izdelek Vam bomo zamenjali ali vrnili Vaš denar. Seveda bomo mi pokrili stroške pošiljanja novega artikla.

Izdaja računov: Razčlenjen račun boste prejeli poleg paketa. Račun se nahaja v ovitku nalepljenem na paket. V kolikor računa ne prejmete, vam ga lahko pošljemo na vaš elektronski naslov. Pri osebnem prevzemu boste prejeli račun skupaj z izdelki.

Pritožbe in spori: Spletna trgovina omaneza.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 365 756 ali po elektronski pošti na maja@omaneza.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova maja@omaneza.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Podatki na straneh: Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine . Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti. Slike izdelkov so simbolične. Zaradi narave izdelkov so možna barvna odstopanja
Veljavnost naročila: Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Kupec lahko odstopi od pogodbe v 14-ih dneh po prejemu blaga. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oz. telefon.
Stroški uporabe komunikacijskega sredstev: Strošek klica na telefonsko številko 040 365 756 se vam obračuna po osnovni tarifi vašega operaterja.
Varstvo potrošnikov: Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov . Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.

Prijava na naše e-novičke: Ob nakupu izdelkov v naši spletni trgovini, ob registraciji v bazo uporabnikov na naši spletni strani, se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja in sprejemate našo politiko varovanja osebnih podatkov, kar pomeni, da bo vaš e-mail naslov samodejno vpisan v bazo prejemnikov naših e-novičk od katerih se lahko kadarkoli po želji tudi odjavite. Naslov spletne trgovine in vse informacije o naročilih: Eko kmetija Pri omi Neži, Mihovce 4, 2326 Cirkovce, Telefon: 040 365 756, E-mail: maja@omaneza.si; Vodja spletne prodajalne: dr. Maja Lamberger Khatib, telefonski kontakt: 040 365 756 in e-pošta: maja@omaneza.si